Dia 22

21-05-2022

Vandaag zit dit mooie avontuur er dan al echt op. Tussen het inpakken door proberen we nog van onze laatste dag te genieten. We zijn nog lekker uiteten geweest en hebben nog even van het zonnetje genoten.

Om 15u was het al tijd om naar het vliegveld te vertrekken. Hier vertrok ons vliegtuig rond 19u naar Bonaire, waar we een uur hebben moeten wachten om verder te reizen naar Amsterdam. Na nog 8 uur en een half vliegen zijn we veilig geland in Schiphol, waar we opgehaald werden door het thuisfront.

Dit prachtige avontuur is voorbij gevlogen. Met ups en downs, maar ik heb er elke seconde van genoten!

Ik wil graag de leerkrachten bedanken die dit project tot werkelijkheid gemaakt hebben, vooral mevrouw Noyens en meneer Pareijn. Ook de University of Aruba ben ik dankbaar, zij hebben mij enorm doen groeien. Masha danki!

Het zit erop. Ik voel dat ik enorm gegroeid ben op meerdere vlakken en het is een tijd die ik nooit zal vergeten.

Blijf zeker wekelijks mijn blog van mijn stage in BelgiĆ« bekijken voor nog meer ervaringen! Rune out, ayo!  

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin