Dia 21

20-05-2022

Voor ik het wist was het al mijn laatste stagedag bij de University of Aruba. Bij aankomst zag ik voor het eerst mijn collega Marc, die de hele periode heel ziek geweest is. Het was fijn om hem toch nog te kunnen ontmoeten. Vervolgens bij aankomst van mijn andere collega's had ik nog wat geschenkjes uit te delen. Voor mijn mentor Charlene had ik bloemen, truffels en Geelse hartjes voorzien. Natuurlijk wil ik ook mijn andere collega's Corina, Marc en Roy bedanken met een zakje zeevruchten. Het was een zeer aangenaam team en ik ben blij dat ik hier 3 weken een deel van ben geweest.

Zelf heb ik ook een mooi aandenken aan de universiteit gekregen. Ik kreeg een zakje met allerlei dingen van de universiteit in zoals een drinkbeker, stickers, ...

Natuurlijk moet er ook op de laatste dag nog gewerkt worden. Ik ben verder gegaan met de scans van Marc te uploaden in One Drive. Vervolgens heb ik na een korte voorbereiding mijn werk aan mijn collega's. Ik heb vooral de website in de spotlight gezet maar ook mijn andere bijkomende taakjes zijn allemaal aan bod gekomen. Ze waren allemaal heel enthousiast over mijn eindresultaat.

Na mijn pauze heb ik uit de jaarkalenders de inschrijfperiodes voor de cursussen, tentamens en hertentamens afgeleid. Deze heb ik overzichtelijk in een Excel-bestand genoteerd zodat Marc dit achteraf snel in Osiris kan plaatsen.

Om deze mooie stageperiode goed af te ronden zijn we met onze stagementors naar Surf Beach gegaan. Hier hebben we genoten van een lekkere pizza en goed afscheid genomen. Ik ben mijn stagementor en de universiteit heel dankbaar voor deze periode. Ayo University of Aruba!

Terug in het verblijf was het al tijd om een beetje in te pakken zodat het morgen niet allemaal te chaotisch wordt. Hierna zijn we deze mooie periode gaan afsluiten met een feestje bij Bugalu.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin