Dia 20

19-05-2022

Het is vandaag de laatste keer dat we de opleiding omtrent ondernemen hebben. We gingen van start met een voorstelling van een docent van de University of Aruba. Hij heeft ons wat meer verteld over social enterpreneurship. Vervolgens kwamen er nog twee studenten over hun eigen bedrijven praten. Een meisje van 26 jaar dat sinds twee maanden geleden samen met haar vader een cosmetica winkel heeft geopend, genaamd WowCosmetica. Deze winkel ben ik al eens tegengekomen tijdens het ontdekken van het eiland. Hierna kwam een andere student met liefst drie bedrijven zijn ervaringen delen. Alle presentaties waren vandaag vooral gericht op het maken van een businessplan, heel interessant.

Na de opleiding en mijn pauze had ik mijn evaluatiegesprek. Mijn stagementor Charlene had alleen maar lovende woorden. Ze vond het aangenaam om mij 3 weken bij haar te hebben. We hebben de documenten in orde gebracht en nog een aantal foto's gemaakt om naar terug te kunnen kijken!

Hierna ben ik verder aan de slag gegaan met het opbouwen van de intradesk. Vervolgens heb ik de scans van mijn collega Marc geĆ¼pload in One Drive in de juiste map.

Na stage zijn we bij de supermarkt gestopt om geschenkjew voor onze stagementors te halen. Na ons even te hebben opgefrist, zijn we lekker gaan eten bij Bochincha. Het einde is in zicht dus we genieten nog van elk moment. 

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin