Dia 18

17-05-2022

Vandaag begon onze stagedag een uurtje later omdat we vanaf vandaag tot en met donderdag van 9u tot 13u een opleiding over ondernemen zullen volgen.

De dag begon met een kort woordje uitleg. Hierna kwamen drie (ex)-studenten van de universiteit vertellen over hun eigen business. Eén jongen sprak over zijn fitnessproducten, één jongen over zijn carrière als entertainer en één meisje over haar eigen skincare producten. Ik vond het onderdeel over de skincare heel interessant, omdat ik hier zelf graag mee bezig ben. Ze was hiermee begonnen op haar 13 jaar, ik vind het mooi dat een passie sinds klein opgebouwd kan worden.

Na de opleiding heb ik pauze genomen om vervolgens weer aan het werk te gaan. Ik begon met nog een aantal opmerkingen van docenten in de jaarkalenders aan te passen. Vervolgens heb ik al een aantal documenten die door Marc (mijn collage die al een tijdje ziek is) ingescand moeten worden, ingescand zodat hij dit niet moet doen bij terugkomst.

Na stage heeft mevrouw Noyens pasta met pesto, tomaat en mozzarella voor ons gemaakt. Heel lekker!

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin