Dia 14

13-05-2022

De laatste werkdag van de week gaat van start. Ik heb vandaag met mijn mentor Charlene en collega Roy de website waaraan ik werk bekeken. We hebben een aantal aanpassingen en nieuwe ideeën besproken waar ik hierna voor bijna de gehele dag aan heb gewerkt. Ik hou zelf van veel afwisseling en ik had graag de universiteit en het land kunnen ontmoeten tijdens mijn stageperiode. Ik mis deze ervaring in mijn opdrachten. Natuurlijk is het maken van een website wel heel leerrijk en mooi meegenomen.

Later op de dag ben ik nog even bezig geweest met nog een aantal kleine aanpassingen aan de jaarkalenders. Ik moest een paar in het Papiaments gemaakte opmerkingen verbeteren. Dat was niet zo makkelijk, maar ik ken wel weer wat nieuwe woordjes!

Om 17u werden we opgepikt door mevrouw Noyens en zijn we snel voor sluitingstijd wat souveniertjes gaan inkopen. Onze geliefde thuis verdienen natuurlijk ook een mooi aandenken aan 3 weken rust zonder mij! ;-)

Na ons even op te frissen ging het weekend van start met etentje bij Paddock. Daarna hebben ik genoten van een cocktail in de bar van Blue Village. 

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin