Dia 13

12-05-2022

Om 8u werden we weer afgezet op onze stageplaatsen. Vandaag heb ik een aantal laatste aanpassingen gebracht aan de jaarkalenders waar ik vorige week aan gewerkt had. Charlene had hier vandaag een meeting over en had graag nog wat kleine dingetjes verbeterd gezien. 

 Vervolgens ben ik weer verder gegaan met de website. Ik ben mij weer gaan informeren bij Roy en ook de IT-afdeling heeft mij vandaag geholpen bij een aantal vragen. 

Om 17u werden we opgepikt door mevrouw Noyens en hebben we thuis nasi gegeten. 

Hierna zijn ik, Lise, Amelie en mevrouw Noyens naar Cas Di Cultura gegaan waar Lise en Amelie stage lopen. Hier werd een documentaire gespeeld en heb ik een rondleiding gekregen van Lise en haar collega Elthon. We zijn even langs geweest bij de dansschool waar een lesje dansen op high heels bezig was. Dit vond ik zeer interessant, ik en Lise hebben deze dansstijl namelijk zelf ook ooit eens geprobeerd.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin