Dag 29

07-06-2022

Het is al mijn voorlaatste stagedag, maar ook mijn laatste stagedag in de Sint-Antoniusstraat want ze zijn volop bezig met verhuizen naar het nieuwe pand. Vandaag begon ik weer met het afprinten van de pakbonnen en verzendlabels.

Ik heb de dagontvangsten aangevuld tot en met gisteren. Ik heb ook de totalen van de maand mei berekend. Ik heb een nieuwe etikettenprinter gebruiksklaar gemaakt en de nodige apps geïnstalleerd op de laptop van Glenn en Gitta. 

Er waren heel veel B2B bestellingen. Ik heb voor al deze bestellingen facturen aangemaakt en naar de klanten doorgestuurd. Voor één B2B bestelling moest ik al de stickers met de Nederlandse vertaling van de ingrediënten afprinten. Sommige stickers moest ik nog aanmaken.

Ik heb sociale media berichten gepland tot en met volgende week. Ik heb voor donderdag en vrijdag een aftelbericht tot de opening van de nieuwe winkel voorzien. Voor zaterdagochtend heb ik ook een bericht ingepland waarin de opening aangekondigd wordt. Vanaf maandag gaat alles weer zijn normale gangetje in het nieuwe pand, dus vanaf dan worden er weer producten in de kijker gezet. Ik ben overgeschakeld naar het kleurenthema paars.

De overgebleven tijd heb ik een aantal dozen en planken mee verhuisd naar het nieuwe pand. Het nieuwe pand ziet er nu al super goed uit! De winkel heeft meer decoraties waardoor ze veel aantrekkelijker is. Het is ook heel fijn om hiertussen een aantal van mijn werkjes te zien, zoals het bubble tea bord. Zo speelt mijn werk een hele grote rol in de winkel, wat ik een grote eer vind. Ik heb een aantal sneak peaks gemaakt die Gitta op de Instagram story zal plaatsen.

Ik kan niet wachten om volgende week het eindresultaat te zien en mijn mooie en leerzame stageperiode van twee jaar bij Candy Factory zo af te sluiten.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin