Dag 28

31-05-2022

Om 9 uur ging mijn stagedag weer van start. Om mijn dag te beginnen leerde ik Spencer, het pasgeboren kindje van Glenn en Gitta, kennen.

De dag ging weer van start met het afprinten van de pakbonnen en verzendlabels. Ik heb vandaag de orders verzameld aan de hand van de pakbonnen.

Ik heb de dagontvangsten van de afgelopen week genoteerd in het dagontvangstenboek. Ondertussen kregen we bezoek van mevrouw Verwimp voor mijn eindevaluatie. Gitta was heel tevreden over mij, en ook over Sena van het 6de middelbaar. Ik heb een zeer mooi eindcijfer ontvangen!

Een B2B-klant vroeg stickers met de Nederlandse vertaling bij zijn bestelling. Ik heb deze stickers afgeprint. Ik heb ook stickers aangemaakt voor de nieuwe smaken Takis. Hiervoor moest ik de ingrediƫnten op de verpakking vertalen van het Spaans naar het Nederlands. Natuurlijk heeft Deepl mij hierbij geholpen.

Ik heb de sociale media weer voorzien van posts tot en met volgende week woensdag. Vandaag heb ik ook een Instagram Story gepost om de nieuwe smaken Takis te promoten. Voor volgende week woensdag heb ik een post voor zowel Instagram als Facebook voorzien waarin vermeld wordt dat Candy Factory donderdag en vrijdag gesloten is omwille van de verhuis.

Het was weer een aangename stagedag met veel leerrijke en variƫrende opdrachten!

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin