Dag 27

24-05-2022

Back to reality, ik ben na een geweldige buitenlandse stage weer aanwezig bij Candy Factory!

Vandaag stond ik er alleen voor, samen met werkneemster Veerle. Gitta is gisteren bevallen van een zoontje, Spencer. Welverdiende rust voor haar en Glenn dus!

Ik begon met de pakbonnen en verzendlabels af te printen van de online bestelling. Door de omstandigheden heb ik deze ook eens ingepakt. Vervolgens heb ik de algemene boekhouding weer in orde gebracht. Ik heb de dagontvangsten ingevuld en de aan- en verkoopfacturen in SBB geupload. Zowel die via mail gestuurd zijn als die op papier.

En wat heb ik deze opdracht gemist... de sociale media! Ik heb weer een aantaal posts voor Instagram en Facebook voorzien tot en met eind volgende week. Ik vind het altijd leuk als ik mijn post een duidelijke reden kan geven. Zo is het zaterdag nationale hamburgerdag, die kans moest ik natuurlijk grijpen om er een leuke post over te maken.

Ik heb ook nog eens een TikTok gemaakt. In deze TikTok heb ik de winkel eens laten zien omdat dit klanten kan lokken.

Ik ben blij om terug te zijn en het was al meteen een geslaagde dag!

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin