Dag 15
Vandaag begon ik met het afprinten van de pakbonnen en verzendlabels van de online bestellingen.
Hierna heb ik voor een minionderneming die geïnteresseerd is in onze cosmeticaproducten voor Valentijn een overzicht gemaakt van welke producten we hiervoor aanbieden en aan welke prijs. Ik heb van elk product een duidelijke foto genomen en de verminderde prijs van dit product berekend. Omdat ze een grote bestelling zullen plaatsen krijgen ze een bulk korting.
Candy Factory wilt zich terug meer gaan inzetten om actief te zijn op sociale media. Candy Factory en ik delen een account op Canva waarop we een contentplanner hebben. Ik heb social media posts gemaakt, bewerkt en gepland voor heel deze maand. We werken met een kleurenthema per maand, deze maand is de kleur rood. Het is de bedoeling dat er aan het einde van dit jaar een regenboog lay-out ontstaat op onze social media accounts.

Het plannen van de posts was heel eenvoudig dankzij de contentplanner. Bij het plannen heb ik rekening gehouden met welke dagen we iets zullen plaatsen en op welk kanaal. Ik vind het altijd super leuk om mij met de sociale media van Candy Factory bezig te houden. In mijn vrije tijd zit ik ook voortdurend op Instagram en TikTok te scrollen, maar om hier zelf mee bezig te zijn en zelf foto's te maken en te bewerken maakt het toch leuker. Ik kan hier mijn creativiteit goed in kwijt. Door het bestand hieronder te downloaden kan u een bericht zien waarmee we Taki's Fuego willen promoten.
De resterende tijd heb ik aan mijn opdrachten voor mijn GIP mogen werken.